piątek, 2 listopada 2012

Książki-czyli jak przenieść się w inny świat

     Ksiażki - czyli jak przenieść się w inny świat

 Każdy kto czyta wie o co mi chodzi. Czytając można odpocząć od swoich problemów , nie martwić się nimi.

Postanowiłam napisać ten blog , ponieważ uważam  że warto dzielić się swoimi spostrzeżeniami  na temat różnych książek . Pewnie  wybierając jakąś książkę  patrzysz w internecie  jakie są opinie na jej temt. I właśnie tym postanowiłam się zająć- recenzowanie książek .

Oczywiście nie każdemu mogą spodobać się moje spotrzeżenia  na temat  różnych książek. Każdy ma inne zdanie na temat książek. Mam jednak nadzieję że nikogo nie zawiodę.


"Ludzie mówią, że życie to jest to, ale ja wolę sobie poczytać"

Cycero

"Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni"

chińskie przysłowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz