poniedziałek, 5 listopada 2012

Moje książki :)

 Cześć !
Zdecydowałam się że dzisiaj opiszę wam moje wszystkie książki. Chciałabym abyście napisali jakie mam najpierw oceniać albo opisywać o czym opowiadają.Niestety dzisiaj nie dodam zdjęć, ale obiecuję że dodam je w nastepnym poście.Oceniać mogę też inne książki którychnie mam ,wystarczy że podacie tytuł , a ja spróbuje je jak najszybciej ocenić.


1.Saga Zmierzch :
Zmierzch
Księżyc w Nowiu (aktyualnie czytam)  -Stephanie Meyer
Zaćmienie
Przed Świtem
 Dodatki:
Drugie życie Bree Tarner
Zmierzch i historia

2.Wszystkie części sagi Szeptem - Becca Fitzaprick
Szeptem
Crescendo
Cisza
Finale- już zamuwione

3.Alyson Noel- niestety posiadam tylko dwie części:
Ever
Błękitna godzina

4.Lauren Oliver- gorąco polecam :)
Delirium
Pandemonium

5.Barbara Baraldi
Scarlet- 1 częśc
Scarlet Pocałunek Demona - 2 część

6.Laini Taylor - Córka  Dymu i Kośći

7.Pamiętniki Wampirów-L.J Smith
Księga 1
Księga 2

8.Ulysses Moore
Wrota Czasu - 1
Antykwariat ze starymi mapami-2
Dom luster-3
Lodowa Kraina-11 część

9. S.Colins
Igrzyska Śmierci

11.J.K Rowling
Harry Poter i......... (mam wszystkie częśći)

12.Lauren Kate
Upadli
Udręka
Namiętność
Zakochani
Uniesienie
(książki wypisuje zgodnie z kolejnością)

13 P.C Cast + Cristin Cast
Naznaczona
Zdradzona
Wybrana
Nieposkromiona
Osaczona
Kuszona
Spalona
Przebudzona
Przeznaczona


Na koniec chciałabym prosić o tagowanie mojego bloga  :)





1 komentarz:

  1. Hm, a nie wygodniej by Ci było opisywać wrażenia z książek czytanych na bieżąco, wedle tego, na jaką akurat masz ochotę?:) Ale kolekcja bardzo fajna.:) Musi świetnie wyglądać na półkach. "Harry Potter" to jedna z moich ulubionych dziecięcych serii, za to za "Zmierzchem", delikatnie mówiąc, nie przepadam.

    PS. Taka nieśmiała korekta obywatelska: masz błądzik w słowie "zamówione".

    PS2. Mogłabyś wyłączyć weryfikację obrazkową? Wiem, że jako autorka bloga jej nie widzisz, ale jest dość uciążliwa...

    OdpowiedzUsuń